Ajankohtaista

Kiinteistönhoidon uusi palvelunumero aloittaa 1.11.

27.10.2022

Marraskuun 2022 alusta alkaen puhelimitse annettuihin vikailmoituksiin ja huoltopyyntöihin vastaa Nikun oma kiinteistönhoidon henkilökunta keskitetyssä palvelunumerossa!

Joustavin tapa tavoittaa oman alueen kiinteistönhoitaja on tehdä sähköinen huoltopyyntö tai vikailmoitus, joka kohdistuu juuri haluamaasi kiinteistöön, asuntoon ja asiaan. Vikailmoituslomake löytyy verkkosivuilta osoitteesta  > niiralankulma.fi/vikailmoitus.

Keskitetty kiinteistönhoidon palvelunumero aloittaa

Kaikki Niiralan Kulman kiinteistönhoidon puhelinpalvelut, lukuunottamatta maaseudun kuntakeskuksia ja kyliä, keskitetään yhteen numeroon ja samalle palveluajalle kuin muutkin yhtiön puhelinpalvelut. Asukkaiden tulee tehdä kaikki ilmoitukset jatkossa joko sähköisen lomakkeen kautta tai palvelunumeroon soittamalla. Kiinteistonhoitajat eivät voi jatkossa ottaa vastaan asukaspuheluita entisten puhelinnumeroiden kautta. 

Maaseututaajamien ja -kylien osalta palveluntarjoajien yhteystiedot sekä päivystysnumero säilyy ennallaan. Päivystysnumeroon yhteydenotot vain kiireellisissä tapauksissa. 

Uudistuksen tarkoituksena on parantaa asiakaspalvelun laatua palveluita keskittämällä, ja antaa Nikun kiinteistönhoitajille enemmän aikaa keskittyä ydinosaamiseensa: teidän asukkaiden kotikiinteistöjen hoitamiseen!

Kiinteistönhoidon palvelunumero palvelee 1.11.2022 alkaen arkisin klo 9-12 numerossa 017 2655 308.

Päivystysnumeroihin ei tule muutosta!


Kattavat sähköiset palvelut

Muista myös muut palvelukanavat: 

 

ASUNTOA HAKEVILLE

ASUKKAILLE

NIIRALAN KULMA

SÄHKÖINEN ASIOINTI